Re: FW: Jak nainstalovat nový BIOS do Lenovo G50-30 ??

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 13 12:42:38 CET 2017

 13.1.2017, 12:38:54

BFU nezalohuje. Zkusenejsi uzivatel sice ano, ale ne vzdy se podari
mit v zalohach vse. Podle 1. prirodniho zakona, ten stroj klekne tesne
pres zpustenim zalohovani, takze den ci tyden dat je v ......

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz