Opet LED osvetleni

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 12 13:21:06 CET 2017

Pro mě je Natural teplota slunce, tedy 5780 K. To je přírodní bílé světlo.

Už od dob, co jsem měl první digitální foťák sytematicky kupuji zdroje
světla co mají nad 4500 K. Důvod je ten, že přítomnost žárovkoidního zdroje
světla zkazí skoro každou fotku vyfocenou ve dne, poblíž monitoru, mobilu a
pod.

Vzhledem k tomu, že do výlohy běžně proniká denní světlo, byla by blbost tam
svítit výrazně odlišným světlem.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
Těch 4500 někde píšou jako studenou a někde jako natural. Já jsem si do
baráku dal v obyváku 3000K, hned vedle v pracovně 3400K abych od toho
líp viděl a do dílny jsem si dal 3600K. Ono je něco jiného být v té
místnosti delší dobu, nebo přejít z jedné místnosti do druhé. Přijdu do
dílny a připadá mi to bílé jako zářivka. Ale ještě to není nepříjemné a
je od toho dobře vidět. Zkoušel jsem si tam dát 4500K a byl jsem rád, že
jsem to dal pryč.
Anděl