Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Čtvrtek Leden 12 08:47:54 CET 2017

Zdravím,
protože mě nákup podobné baterky zajímá, podíval jsem se po těch
odkazovaných na web Varty, zatím český, a tu, kterou máte na odkazu, tam
píšou jako obyčejnou startovací s nejmenším počtem hlubokých cyklů
odhadem 100, ani to tam nepíší, takže v tom Eshopu podle mně kecají...
viz.
http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/products/leisure/technical-advice/
dole položka srovnání cyklické odolnosti. Není to jednoznačné, ale na
ten typ professional starter tam zbývá ten nejmizernější graf vlevo.
Nebo jsem něco přehlédl? Bude to chtít alespoň řadu Dual Purpose
http://www.otos.cz/trakcni-baterie/professional-dual-purpose/
nebo např. zde Dual Purpose AGM, píšou 400 cyklů vybítí na 50%
http://www.otos.cz/trakcni-baterie/professional-agm/

                 Hezký den
                      Tomáš Urbanec