Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 00:30:25 CET 2017

Tady pisou, ze pro typ professional deep cycle je to pri 80% vybiti 700
cyklu.
http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/products/leisure/

A tady je nejaky graf..
http://www.varta-automotive.cz/cs-cz/products/leisure/technical-advice/

Ja bych na to pri vybijeni do 20% moc nespolehal a zvetsil kapacitu, pokud
bych mel zustat u teto technologie.

Nebo zkusit jinou technologii.
http://eskutr.cz/cs/baterie/13-lifepo-akumulator-32-v-40-ah-lifepo4.html
Je drazsi, ale vic si necha libit (pokud se dodrzi omezeni minimalniho a
maximalniho napeti).
Vic info je tady
https://www.ev-power.eu/Zakaznici-z-CR-a-SR/
https://www.ev-power.eu/Winston-40Ah-200Ah/WB-LYP40AHA-LiFeYPO4-3-2V-40Ah.html#tab1

Nekde jsem videl pocet cyklu 2.000, ale asi bude lepsi se zeptat na
ev-power, pripandne eskutr.
Pocet cyklu by mohl vykompenzovat cenu...

PK