Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 12 00:28:22 CET 2017

 12.1.2017, 0:22:24

Odhaduji tak polovinu a to jeste za predpokladu, ze aku nebude
vystaven mrazu. Trakcni Pb by to mely zvladat lepe, ale cena je
nekolikanasobna.
Lifepo jsou nekde jinde, cenou, zivotnosti, i pracovnim napetim.
https://www.battery.cz/lithium-yttrium-lifepo4-lifeypo4-akumulator-12v-40ah.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz