Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Leden 11 23:42:52 CET 2017

Obávám se, že klasická startovací to asi nedá, když měl brácha v dodávce,
kde se
používalo, přes noc teplovodní topení, které tu baterku dostalo asi tak do
podobného

stavu (ráno to občas bylo jen tak tak na nastartování. Tak se měnila každý
rok za

novou, a to se topení používalo jen v zimě.....

Na druhou stranu, trakční by to dát měla, ale to určitě někdo zde v
konferenci, potvrdí,

kdo s nimi má zkušenosti...

Nicměné jestli to není kritické tak bych to zkusil... Přinejhorším ji ještě
můžete zkusit

vyreklamovat jak i mě bylo doporučeno, ale nějak jsem se s tím nedokázal
vyrovnat,

když vím, že jsem se k ní nechoval tak jak bych měl, takže se koupila
nová.... :-)

Zdeněk Aster