[OT] Mladí a vzdělávání - bylo začátečník, arduino, i2c

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 11 18:33:11 CET 2017

A jéje, snad nejste další potenciální nešťastník do klubu.
Taky mám synka (ale už o pár let staršího), který místo nějakého poctivého
(tj. technického) oboru studuje práva. Tfuj.
A tahle hrůza mu (na rozdíl od jakékoli techniky) jde a baví ho, což je
pro mě fakt nepochopitelné.
Možná je čas na opožděné dodatečné DNA testy otcovství.  :-(

Jedna naprosto nesouvisející historka:
Známá má syna, který studuje nějakou  vysokou školu. A je prý vždycky
naštvaný, když má ze zkoušky lepší známku než E.
Samozřejmě mi to nebylo jasné, tak jsem se ptal proč.
Prý když má něco lepšího, tak to bere jako neúspěch, protože se učil
na zkoušku víc, než bylo nezbytně zapotřebí.

PL