step-up-menic-nastavitelny-2-28v

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Leden 11 17:20:07 CET 2017

Dobry den,

ABSOLUTE MAXIMUM RATINGS v datasheete hovori, ze SW Voltage -0,3V to
30V. Potom moze zhoriet vnutorny MOSFET. O ziadnom transile tam zmienka
nieje.

Takisto pozor na
pri tom blbom zapojeni toho trimru, co som tu uz spominal, sa lahko moze
stat, ze Ufb > 6V.

Richard Kaliciak