Re: uz zase A*** (bolo: Re: začátečník, arduino, i2c)

Středa Leden 11 16:23:59 CET 2017

Měl jsem na škole kamaráda, který byl ve 4. ročníku vyhozen z VŠCHT za
to, že na fakultním zařízení pálil slivovici. Pak zkusil štěstí na
elektro. Protože hrál ochotnické divadlo, měl výbornou fotografickou
paměť. Prošel sešit s přednáškama a sice nevěděl co k čemu patří, ale
vzorce si zapamatoval a na trojku mu to obvykle stačilo. Když jsem mu
říkal jakou má k diplomce výhodu, že umí dobře angličtinu, zamyslel se a
řekl že anglicky čte jen detektivky a ty odborné věci nikdy nezkoušel.
Po škole emigroval do Kanady a dělal tam jakéhosi revizáka u dráhy. Když
se po revoluci vrátil, dělal co opravdu umí - učil angličtinu.
Takže podobní studenti byli vždycky a né až teď. Možná je jich jen víc.
Anděl