step-up-menic-nastavitelny-2-28v

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Středa Leden 11 15:16:03 CET 2017

Dobry den,

zrovna vcera som na ne nadaval. Pravdepodobne to cinan zle okopiroval od
ineho cinana.
Ak sa pozriete na schemu zo
http://www.datasheetcafe.com/sx1308-datasheet/ tak R2 je pevny a R1 by
mal byt premenny (ten viacotackovy trimer). V skutocnosti je to zapojene
tak, ze R1 je trimer a na FB ide priamo bezec z R1. Tym padom je deliaci
pomer uplne iny a rozsah regulacie je iba na zaciatku otacok, ak trimer
vytocite uplne dolava.
Bud sa s tym uspokojite, alebo prepojite bezec R1 so spodnym vyvodom R1
(spojenie R1 a R2).

Richard Kaliciak