trubka jako zvukovod

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Středa Leden 11 08:44:52 CET 2017

Tak jsem si nakonec do měření hladiny ve studni objednal toto.
https://www.aliexpress.com/item/Submersible-Water-Level-Transmitter-Level-Transducer-Sensor-6m-Cable-Electronic-Water-Level-Sensors/32749498400.html?src=ibdm_d03p0558e02r02

Za 43USD uvidím, jestli je to nějaká náhrada čidla za 8000Kč prodávaného
tady.

O.