Re: začátečník, arduino, i2c

Úterý Leden 10 21:57:36 CET 2017

On 10 Jan 2017 at 16:59, Jan Waclawek wrote:
> No tak ked uz je piatok, tak este jedna odo mna:

> A toto je prave ten najvacsi hriech Arduina. Nie to, ze sa snazi veci
> zjednodusovat - takych veci tu bolo vela aj predtym, typu BASIC STAMP
> napriklad - ale ze zozral na nespravny ciel privela zdrojov na to aby sa
> dalo spravit to co sa malo spravit hned od zaciatku, a to napisat sadu
> poriadnych tutorialov a za hrst kniznic pre to AVR v normalnom C.

Tu zahrst kniznic jsme měli už před Aruínem, né?
AVR Libc: http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/modules.html

(Když už máme ten předčasný pátek - hardware Arduina, IDE a ty Arduinové knihovny
totiž ve skutečnosti slouží k tomu, aby se nedostatečně silní jedinci nikdy
nepropracovali k pořádným hračkám a navždy zústali uvězněni v dětském koutku s
umělohmotným sporákem a gumovým nožíkem, kde si moc neublíží a navíc se nebudou
plést pod nohy kosmickým výzkumníkům ;-) Ti silnější ale vyrostou a třeba se i naučí
vařit. No anebo z nich taky bude další Láďa Hruška, no.

D.O.