Re: Emulátor USB klávesnice

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Pondělí Leden 9 12:07:20 CET 2017

No, zkoušel jsem několik variant a máte několik možností:
1) arduino leonardo(nebo to menší, s čipem atmega 32u4.)- ty dvě arduina
mají cip, který ma usb věci v sobě
2)arduino uno a vusb knihovna
- je napsaná knihovna, kde k arduinu připojíte zenerky a pár odporů a ono
vám softwarově emuluje usb, to funguje na uno, nano, pro mini atd(s
atmega328)
to mě nefungovalo. potom jsem zjistil, že ten keramickej rezonátor na klonu
je málo přesnej, proto to nefachá, tak jsem to napravil tím, že jsem si
vzal samotný atmega328 a exter. 16mhz crystal.
3) a dle mne nejlepší použít od adafruitu bootloader na usb trinket a usb
trinket pro(opět potřeba s atmega extern 16mhz crystal, pokud budete volit
attiny85, stačí interní) adafruit vyrábí takovou dastičku(adafruit trinket
a adafruit trinket pro) obě mají usb obstarány softem. a dokonce lze tento
bootloader nacpat do attiny, pokud budete chtít víc detailů, tak napište,
zrovna mě zvoní na hodinu;-).
Marek

Dne 9. 1. 2017 11:39 napsal uživatel "Michal Grunt" <michal.grunt na gmail.com