trubka jako zvukovod

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Leden 9 05:29:23 CET 2017

Na tento ucel sa mi zda vhodne peristalticke cerpadlo. Da sa kupit na vychode
http://www.banggood.com/search/peristaltic.html
alebo sa da ziskat z vraku atramentovej tlaciarne. V niektorych
modeloch tlaciarni je pekna peristalticka pumpa na tlakovanie vzduchu
do atramentoveho systemu.