Nahrada potenciometru sadou prepinacu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Leden 8 22:41:31 CET 2017

Ale tak to mi celkem doslo :) Ale porad je tam "velke dilemno", jestli
vic zahoupat tou napajeci sbernici, nebo si zkomplikovat detekci stavu -
ja se puvodne tak nejak tesil, ze bych tam tech prepinacu nastrkal osm
(tedy s nutnosti spolehlive merit 256 stavu), a to uz zacina dost
neprijemne prihorivat. Jo, stacilo by mi sest, ale ono se mi osm
prepinacu tak akorat vejde do radia a rezerva se hodi...

Jak to tak vidim, se SPDT bude nakonec spolehliva cesta jen pres ten MCU
(a z toho nejsem uplne nadsenej, uz jen treba tim, ze si muzu zcela
necekane zarusit zbytek radia), a nebo pouzit DPDT i za cenu, ze budu
muset trochu ublizit plastum uvnitr vysilace. Jen ted nevim, co bude
mensi zlo, ale asi vsadim na idiotensicher elektromechaniku a objednam
ty prepinace.

Doufal jsem, ze tu nekoho napadne neco ukrutne genialniho, ale porad to
ma jeste nejake mouchy :)

Pavel Kutina