stm32f4xx a rychly vystup

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Sobota Leden 7 10:13:20 CET 2017

Dobry den

potrebuju vkladat do videa text (4 urovne cernobileho signalu). U 51
nebo DSP je vystup na pin presne navazany na

instrukci.Ale mam pocit ze tady je nejaka latence (pletu se?).ARM od
philipse ma specialni registry pro rychly vystup na port

,ale u STM neni.

Jak zaridit aby mi vystupovali dva signaly synchronne s co nejmensim
jitterem proti horizontalni synchronizaci?

Zatim mne napadlo jenom vysilat pres dve SPI jako slave a dat jim SCLK
od jednoho z TIMERU a ten spoustet

horizontalni synchronizaci.

Je nejaka jina moznost?

Kdyz budu zapisovat v interruptu od HS primo na piny (jako u 51 ) je to
casove presne definovane?

Dekuju Fanda