este jedna dlazdicska...

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Leden 6 23:41:59 CET 2017

Ja jsem si na to delal makra. Jinak XMEGY to maji resene o neco lepe,
bud muzu klasicky jako u bezne MEGY

PORTC.OUT =

A nebo po jednotlivem pinu

PORTC.OUTSET = bit co jsou v jednice se nastavi do jednicky;

PORTC.OUTCLR = bity co jsou v jednoce se nastavi do nuly

takze to jde pouzit PORTC.OUTSET = 0x80; nastavi posledni bit do jednicky

PORTC.OUTSET = 0x81; prvni a posledni do jednicky

PORTC.OUTCLR = 0x02; vynuluje druhy bit....

PORTC.OUTTGL ..... otoceni

Tehle pristup mi docela vyhovuje, ale puvodni megy to bohuzel neumi, proto

je taky uz nepouzivam...

Zdenek Aster