CRI

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 6 16:42:09 CET 2017

On Fri, 6 Jan 2017, balu wrote:

> Potrebujem si vybrat svietidla do labaku (asi 50m^2). Teraz su tam neonky a
> okrem toho, ze su velmi stare s vytecenymi kondenzatormi s nimi nie je nic
> zle. Ludia sa mi snazia nahovorit, ze pokial tam nedame LED osvetlenie tak
> sme totalne zastarali :-)

No to je prece jasne.

> Takze ako si vybrat farebnu teplotu z katalogu, ked svietidlo nemam moznost
> vidiet v prevadzke? Pisu CRI >80. Vyssie cislo znamena lepsie? Rad by som sa
> vyhol tomu hnusnemu studenemu svetlu ako mali usporne ziarivky.

Ja mam rad teple bilou takze jsem vzdy sel po 2700K vic ne. Tam je CRI
dulezita , cim vic, tim vetsi sance ze to nebude mit naruzovely nebo
nafialovely odstin nebo dooranzova. Myslim ze bez osobniho pohledu
to muze dopadnout vselijak - kdyz se podivam v supermarketu na LED
svetla tak teple bila je tam vzdy nejak doprznena. To uz je pak lepsi
slusna zarivka. Bez moznosti vyzkouseni svitidla bych si nechal to
stare :-)