CRI

balu balu na k-net.fr
Pátek Leden 6 13:23:49 CET 2017

nech trochu zmenime subject od ultrazvukovych trubiek a platieb za istic :-)

Potrebujem si vybrat svietidla do labaku (asi 50m^2). Teraz su tam
neonky a okrem toho, ze su velmi stare s vytecenymi kondenzatormi s nimi
nie je nic zle. Ludia sa mi snazia nahovorit, ze pokial tam nedame LED
osvetlenie tak sme totalne zastarali :-)

Takze ako si vybrat farebnu teplotu z katalogu, ked svietidlo nemam
moznost vidiet v prevadzke? Pisu CRI >80. Vyssie cislo znamena lepsie?
Rad by som sa vyhol tomu hnusnemu studenemu svetlu ako mali usporne
ziarivky.

b.