Re: tak platba za jistič přece jen prošla

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Leden 6 07:14:33 CET 2017

Pro ty nízké teploty by možná pomohlo přidat ještě superkapacitor, pro
snížení vnitřího odporu za mrazu. Ale nebylo mým cílem rekonstruovat auto,
jen naznačit v čem není běžné nasazení olověných akumulátorů ideální, že
ty akumulátory jsou vlastně velmi špatné a naučili jsme se to záplatovat
masivním předimenzováním
A není to jen můj názor, klan výrobců Pb bateríí lije velké peníze do
grantů na pokusy o zlepšení Pb bateríí, protože správně tuší že mohou
skončit podobně jako nedávno výroba obrazovek. Prezentace doc. Bačy
kterou jsem odkazoval je výsledkem takového grantu.
Lubor