trubka jako zvukovod

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 6 02:37:13 CET 2017

Tak prosím o zveřejnění vašeho řešení upávání a probouzení.

Já používám knihovnu LowPower, která mi zatím stačí (neřeším uA, ale mA) a
probouzí se od časovače.

----- Původní zpráva -----
Od: Halen na seznam.cz

Arduino za mě OK. Jsem hrdý, že jsem si celé řešení naprogramoval sám a je
plně funkční. Nejhorší zásek byl v usínání a probouzení Arduina, kdy aby
Arduino nespotřebovávalo energii jsem přepínal režim procesoru. Všechny
příklady, nebo ukázky použití interruptu vs usínání a probouzení jsou špatně
a Arduino se korektně neprobudí. Toto jsem vyřešil a Arduino bere opravdu
minimum proudu a korektně se vždy na interrupt probudí.