Nabíjení tabletu.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 4 02:19:41 CET 2017

Odešlou nabíječku/konektor řeším zásahem do zadního deklu a modulem TP4056
ve smršťovačce buďto přilepený vevnitř, nebo i zvenku, když není místo (u
mobilů)

----- Původní zpráva -----
Od: "Halen" <halen na seznam.cz>

Tyhle zařízení vetšinou nabíjejí akumulátor na 4.2V. Změřte, kolik má
akumulátor voltů.

Jak je tablet starý? Teď jsem jich několik opravoval a měly špatný
akumulátor, už nedržely kapacitně.

Tohle co popisujete může být i závada v nabíjecím obvodu, v konektoru
kterým se tablet nabíjí, nebo také pouze obyčejná softwarová chyba. To
lze vyřešit obnovením do továrního nastavení, ale přijdete o svá data,
takže předem zálohovat.

Honza