Re: Nabíjení tabletu.

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Středa Leden 4 00:37:04 CET 2017

On 01/03/2017 09:53 PM, Martin Hanek wrote:
> Změřím zítra, včetně proudu co tam "teče". Stáří nevím, snad 2 roky.
> Blbé je, že mi to ještě spadlo na zem, rozbil jsem touch screen, takže
> nereaguje skoro na celou plochu displeje. Touch screen na toto se dost
> blbě shání, je to atyp, cena přes 15USD. Než jej koupím, musím zjistit
> jestli opravím to nabíjení, jinak jsou to vyhozené peníze.
>
> Martin Hanek

Pekný večer prajem,

Nestalo sa mi to síce s tabletom, ale s telefónom (Nexus 4), ale po páde
na zem boli tiež veľké problémy s batériou. Display to vydržal, nerozbil
sa, ale baterke to zrejme dosť výrazne uškodilo, pretože začala reagovať
napríklad na stlačenie telefónu medzi prstami, jemný pokus o ohnutie a
podobne. Tvárila sa, že je plne nabitá, trocha zle som ho chytil a podľa
indikátoru na displaii mala inú hodnotu (nepamätám sa presne, ale ak by
som si vymyslel tretinu, polovicu, tak by som nebol ďaleko od pravdy).
Telefón bol takmer nepoužiteľný, ak nebol pripojený na nabíjačku, tak sa
mohol vypnúť aj po 5 minútach od momentu, keď ukazoval, že je nabitý na
100%. Takto blbnúť začal v podstate hneď po tom páde, a keď sa po
nejakej dobe začala nafukovať, tak mi bolo jasné, že to bude baterkou.

Môžu to byť úplne iné prípady, ale preistotu radím pozrieť na baterku,
nejak skúsiť otestovať, či celý problém nemôže byť spôsobený práve tým
pádom/nárazom.

S pozdravom,
Karol Bujaček