4x teplomer -210 +1800C s rozlisenim 0.0078125C nemá někdo zajem?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Úterý Leden 3 22:39:52 CET 2017

bych tu jen neotravoval pritroublymi dotazy.
jak pro lis z meho predesleho dotazu, tak pro dalsi zarizeni budeme
potrebovat meri radu teplot pomoci termoclanku.
Pro jednoduchost jsme se rozhodli pouzit MAX31856 coz je 19bitovy ADC s
linearizaci a kompenzaci studeneho konce pro vsechny bezne tremoclanky (K,J,
N.R.S.T.E,B), vystupem je SPI.

IC je siroce podporovan a existuje pro nej rada knihoven, napriklad je primo
podporovan v arduinu.

Na ebay tyto mudulky prodava par nadsencu http://www.ebay.com/itm/Quad-MAX
31856-thermocouple-breakout-board-for-5V-systems-MAX31855-upgrade-/
252040638597?hash=item3aaecaf085:g:ixMAAOSwLVZVuBbj
(http://www.ebay.com/itm/Quad-MAX31856-thermocouple-breakout-board-for-5V-systems-MAX31855-upgrade-/252040638597?hash=item3aaecaf085:g:ixMAAOSwLVZVuBbj)
 ,ale nevyhovovalo mi provedeni a vastne ani cena, tak jsem navrhl vlastni.
http://www.imagehosting.cz/images/maxeye.png
(http://www.imagehosting.cz/images/maxeye.png)

Nekdy v prubehu ledna budu u cinana objednavat DPS a tak pokud by mel nekdo
zajem nebyl by problem objednat vice ks at jiz DSP nebo IC.

Nejde o nic objednveho desticka 50x40mm
1 az 4ks MAX31856 termoclanek se pripojuje pres svorkovnici 3.5mm,
Poruchu (nepripojeni) termoclanku muze signlizovat Faling LED 1 az 4
SPi sbernice je oddelena TXB0108 8-Bit Bidirectional Voltage-Level
Translator
tj. modul lze pouzit s logikou +1.65 az 5V
Napajeni +3V az +5.5V LDO XC6206P332,
ESD Protection +-15Kv
Termoclankovy vstup ma odolnost +-42V a EDS jsem zvedl PESD5V0S2UQ na 30KV.

Na desce neni nic co by cenove stalo za rec az na samotny MAX, TXB0108 stoji
radove 20-30Kc ostatni jsou korunove a halerove polozky
smeti je smes 0805,0603 a 0402 C ve filtru vstupu termoclanku a 1210 100uF C
na 3.3 / 3.0 V

MAX31856 neni uplne levny IC ,ale neni to nic na co by si clovek musl brat
hypoteku a samozrejme nic nebrani na desku osadit pouze jeden, dva,.. ks.
http://cz.farnell.com/maxim-integrated-products/max31856mud/temperature-
sensor-2deg-c-tssop/dp/2515571?ost=MAX31856&categoryId=700000004362&
searchView=table&iscrfnonsku=false
(http://cz.farnell.com/maxim-integrated-products/max31856mud/temperature-sensor-2deg-c-tssop/dp/2515571?ost=MAX31856&categoryId=700000004362&searchView=table&iscrfnonsku=false)

Pokud by mel nekdo zajem at jiz o DPS nebo samotne MAX31856 ci osazenou
desku staci rict.
Samozrejme nejde o komercni zalezitost , cili za naklady na soucastky a
postovne.

Pokud bude zajem mohu nekam hodit schema, ale je to tak jednoduche, ze to je
vice mene  jasne uz z obrazku desky.

Bosak