Re: Nabíjení tabletu.

Halen halen na seznam.cz
Úterý Leden 3 20:49:28 CET 2017

Tyhle zařízení vetšinou nabíjejí akumulátor na 4.2V. Změřte, kolik má
akumulátor voltů.

Jak je tablet starý? Teď jsem jich několik opravoval a měly špatný
akumulátor, už nedržely kapacitně.

Tohle co popisujete může být i závada v nabíjecím obvodu, v konektoru
kterým se tablet nabíjí, nebo také pouze obyčejná softwarová chyba. To
lze vyřešit obnovením do továrního nastavení, ale přijdete o svá data,
takže předem zálohovat.

Honza