OT: Jaky format na flash disk?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 3 08:55:50 CET 2017

no routery beru jako skupinu multimedia...to jsou stejne vetsinou nejak
znasilnene *unixy

beznej "stolni" linux by snad mohl ten extFat podporovat (nemam to ted na
cem vyzkouset) - pokud ne tak by mi nezbyl nez NTFS a do toho se mi teda
fakt nechce

na toho 4GB Corsaira holt hodim FAT32 a necham ho na ty multimedia

RV