iMAX B6 - nesouhlasí údaje

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Pondělí Leden 2 22:06:08 CET 2017

On Mon, Jan 02, 2017 at 07:07:47PM +0100, Snail Instruments wrote:
> Mám nový iMAX B6, chtěl jsem změřit kapacitu Li článku, vybíjecí proud 0,5A,
> po 2h se měření zastavilo na překročení času, to je vedlejší, ale displej
> ukazuje 719mAh. Jestli se nemýlím, půl ampéru a dvě hodiny by mělo být
> 1000mAh. Něco mi tu nehraje.

Strcte mezi baterku a nabijecku A-metr. Pokud mate ten nepovedeny klon
iMAX B6 co nema ATmega CPU ale nejaky ten 8051 compatibilni neznamy
proc., tak tam realne odebirany proud je skutecne podstatne mensi a ta
kapacita teda odpovida. Nastavil jsem sice 0,5A, ale realne tece treba
0,35A. To by odpovidalo tomu co jsem zmeril ja.
Udaj je ale zrejme korektni (kapacita), jenom si pockate na mereni dele.
--
Zito