Re: tak platba za jistič přece jen prošla

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Pondělí Leden 2 21:40:22 CET 2017


Nejlevnější olověné baterky jsou s mřížkovýma elektrodama (autobaterie) 
a pokud s nimi budete dělat cykly úplného nabití/vybití, životnost bude 
nejspíš někde pod 100 cyklů. Baterie s trubkovýma elektrodama jsou na 
tom podstatně líp, ale cena je taky patřičně vyšší. Slavné zavádění Pb 
gelovek místo NiCd startovacích a osvětlovacích baterek na dráze zase 
docela rychle skončilo. Zatím co baterka v autě není problém, protože je 
stále nabitá, baterky na dráze se občas vybijou a některé se měnily už 
po roce. Dneska už ani průmyslové NiCd baterky nejsou, co bývaly. 
Startovací (řada HPH z Feraku) vydržely i 20 let. Po optimalizacích 
možná 10.
Anděl

Dne 2.1.2017 v 17:28 Petr Simek napsal(a):
> On Mon, 2 Jan 2017, Vláďa Anděl wrote:
>
>> Asi začne čím dál víc lidí přecházet jen na svoje soláry. Zvlášť 
>> jestli se HE3DA opravdu podaří vyrábět použitelné a cenově přijatelné 
>> baterie, jak
>
> V cem je vlastne ta HE3DA prulomova ? Ja v nejakem clanku cetl ze 
> budou vyrabet 1kWh za 150$ a chteji se dostat na 100$ . Oloveny 
> akumulator 12V
> 100Ah ma taky 1kWh a stoji kolem 100-150$ . V cem bude prinost toho 
> HE3DA,
> vic nabijecich cyklu nebo mensi ztraty ?
>
>
>> Anděl
>
>
> *------------------------------------------------------------------------* 
>
> |                          Petr Simek   APS 
> JU                           |
> | psimek na jcu.cz                              |
> *------------------------------------------------------------------------*
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20170102/ea2d63a9/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list