Powerbanka

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Leden 1 19:47:18 CET 2017

Pokud u Číňana, tak bych zvolil Fasttech. Jsou na ně dobré reference. V
jiných e-shopech jsem se s 18650 spálil...
Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Sunday, January 01, 2017 6:54 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Powerbanka

Tak jsem se dostal o kousíček dál, ale s výsledkem nepříliš neuspokojivým.
Ta moje baterka 11,1V/4000mAh mi nabila telefon 3× a čtvrté nabíjení
skončilo na 54%. To nestačí, a dvě tahat nemíním, takže zvolím variantu č.2
- objednal jsem z ebay tento obal powerbanky s
elektronikou:
  http://www.ebay.com/itm/351718513260
Je na 8 článků 18650, a to by mohlo stačit.
Proto bych potřeboval poradit, kam na kvalitní články. Dají se koupit u
číňana, nebo raději zde? Třeba TME má dost typů za dobrou cenu, snad
značkových, např.
http://www.tme.eu/cz/details/ncr18650pf-n/akumulatory/panasonic/ncr18650pf-3
60v-290ah/
Máte vyzkoušený typ, respektive prodejce, kde nebude v článku polovina
písku?
Děkuji velice a přeji všem ať se v novém roce daří.
Vladimír