PLCC pouzdra

Pondělí Únor 27 19:06:36 CET 2017

Jednou jsem zrecykloval nějakou flash paměť z motherboardu, byla v
PLCC, do druhého mainboardu jsem ale potřeboval DIP. Vzal jsem kus
plošňáku, připájel dvě pinové lišty, pak pomocí drátků připájel k
pinům ty PLCC nožičky. Výsledek byl na pohled celkem prasárna, ale
fungovalo to ;-)

Za starých časů bylo v PLCC kdeco, mainboardy pro 286 měly hned
několik takových čipů v paticích:

http://tinyurl.com/j3oyhup

P.K.