OT Lekarske pristroje - GSM tarif

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 27 12:32:40 CET 2017

Hmm obavam se, ze to tak neni.

Procitam mezinarodni forum kde pisou uzivatele tohoto pristroje z celeho
sveta a treba chlapik z Australie pise, ze si kupoval pristroj z USA
(protoze u nich je to drahe) a pise, ze po vybaleni a zapnuti se pristroj
normalne pripoji do australske GSM site. Tech lidi z ruznych koutu s
podobnym vysledkem je tam vic.

Chapu, ze SIM je tam vestavena, ale ta SIMka by musela byt aktivovana u
nejakeho operatora a to v miste uzivani - jinak byste byl neustale pripojen
v nejakem roamingu.

Cele to je tak, ze ten pristroj neumoznuje zadne nastaveni veci kolem SIM.
Co jsem pochopil tak je napojen k vyrobci do nejakeho cloudu, kam se ty
data odesilaji. Udajne (ale to nemam overene) je mozne pozadat o registraci
a melo by byt mozne do tohoto cloudu pristupovat. Chapal bych, ze by to
mohlo byt zpoplatnene ten pristup a vyrobce by pak z toho platit poplatky
operatorovi.

Cele je to tak nejak divne - dival jsem se i na podminky zdrav. pojistovny
a z nich by teoreticky mohlo vyplyvat, ze pojistovna by tam mohla mit take
pristup a tim padem by to hradila ona (jeden z duvodu treba je, ze kdybych
to neuzival tak mi muzou pristroj odebrat). No zkusim zapnout Letecky rezim
a uvidime zda bude nekdo volat.... ;-)

Mimochodem ten pristroj by byl docela zajimavy namet na bastleni - je to v
podstate snimac prutoku, kompresor a snimac tlaku - vsechno ostatni je
vicemene o SW. Jedine co netusim je co tam je za kompresor - je to extremne
tiche a pritom to umi skoro 100l/min.

RV