OT Lekarske pristroje - GSM tarif

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 27 09:45:52 CET 2017

Zdravim,

chtel jsem se zeptat jak je to s pripojenim lekarskych zarizeni na GSM.

To maji veskere ty prenosna zarizeni - ty ruzne holtery apod. v sobe SIMku,
kterou si plati nemocnice? Nebo maji tyhle cajky nejakou vyjimku a maji
povoleny nejaky omezeny datovy tarif?

Mel jsem doma ted dva CPAP pristroje a oba jsou napojene na GSM a umi
odesilat data do spitalu, nicmene jsem nikde nenasel nejakou sachtu na
SIMku - mozna jsem jen spatne hledal.

Mam ten pristroj dostat trvale domu (ceka se az se to vyridi na pojistovne)
a docela by me zajimalo jak z neho ziskavat data. Je samozrejme mozne si
data stahovat z SD karty, ale pokud by to slo pres GSM tak by to bylo
bezobsluzne. Ty udaje z prubehu noci jsou jednak dost zajimave a druhak
jsou docela dulezite pro nastaveni (nastesti mam rozumne doktory a kdyz
zjistili, ze nejsem uplne tupej tak mi ukazali jak se leze do toho
doktorskeho menu).

RV