Rozpoznavani reci - bude novy cip

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Únor 26 13:16:04 CET 2017

Zdravim,

si pamatuji, jak jsme cca l.p. 1996 dodavali neco pro jednu madarskou
banku a oni nam predvadeli svuj PhoneBanking.
Bylo to hlasem ovaldany banking - clovek rekl cislo v menu ... to bylo
jeste pred dobou, kdy tonova volba byla standard.
Takze z jakehokoliv telefonu si clovek dokazal posilat penie, zadavat
prikazy ...
Zajimavou zalezitosti bylo 'ladeni'. Kdokoliv, kdo se zucastnil jakehosi
vzorkovani (spocivalo to v namluveni svym normalnim hlasem cisel a
datumu podle pokynu)  dostal nejake gratis pausal na telefon (jo, to
byly jeste pevne linky). Takze takto se dostali k sirokemu vzorku hlasi
a stylu mluvy.
Pak se to prehnalo pres ruzne algorytmi a optimalizace - az z toho
vypadlo neco jako zaklad, ktery pak naroubovali na bezny vstup.
V tom case jsme na to cumeli s otevrenou hubou ... a predpokladali, ze
za par let do bude naprosto bezne.

:)

   Sam