Je vacsina tovaru v SOS a TME velky cinsky odpad? was: Poptavka pameti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 23 23:52:36 CET 2017

No - nemáte lehký život.
Já asi nakupuju u jiného TME, protože ten můj prakticky u každého produktu
píše výrobce, a (v rámci mých možností ověřování) ten výrobce pak sedí.

Při nákupech z Číny mám zatím taky v drtivé většině pozitivní zkušenosti.
Ale to je možná tím, že nakupuju od čínských prodejců a nikoli od
čínských šmudlů.

PL