OT Domaci vyroba praziquantelu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 23 18:22:40 CET 2017

A v druhém kroku redukce patrně na Raneyově niklu při 70 atm. a 90st.C.
Chci vidět jak to děláte doma. Organické syntézy nejsou žádná sranda,
chce to vybavení. A pak ty reakce neprobíhají zase tak jednoduše, jak je
v návodu popsáno, vzniká mnoho různých meziproduktů reakce, zůstávají
zbytky částečně zreagovaných reagencií, což je nutné nějak separovat.
Máte doma něco jako plynový chromatograf ? A nakonec vám vznikne
racemát, který je zřejmě neúčinný, musíte oddělit tu správnou opticky
aktivní složku. To už vůbec netuším jak.

Mrazík