OT Domaci vyroba praziquantelu

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 18:21:15 CET 2017

Dobry vecer,

na ebay.de se Vam neco nebude hodit?

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR1.TRC
0.A0.H0.Xtremazol.TRS0&_nkw=tremazol&_sacat=0

Postovne je sice vyssi, ale je to asi jednodussi nez to doma syntetizovat. A
bez celniku.

Stanislav Svoboda

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>
Komu: HW news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 23. 2. 2017 17:41:21
Předmět: OT Domaci vyroba praziquantelu

"Dobrý den všem,

dnešní diskuse už nějak ustala, tak přispěju jedním hezkým OT:

Nějakou dobu jsem se snažil sehnat Tremazol na léčení rybiček, ale úspěch 0.

Několik Eshopů jakoby má, ale po objednání se ozvou, že nemají. Našel jsem,

že účinná látka je praziquantel. Je i v dalších prostředcích, které nikde
nemají... Pak jsem byl s kočkou u paní doktorky, ta má nějaké tabletky s
ním, ale vždy jsou tam i další složky, o kterých není jasné, zda jsou
kompatibilní s rybičkama:-) V lékárnách také nemají, myslím, že v ČR není
registrován. Různí alternativci si ho pro domácí "léčbu" na černo kupují ze

zahraničí za cenu v řádu 20-50 Kč/tableta s tím, že zásilku s velkou
pravděpodobností nevydají celníci.

Našel jsem několik stránek s popisem syntézy, zatím jsem udělal průzkum dle

obrázků:

1. http://www.thesynapticleap.org/book/export/html/51
Tady mám dva problémy:
- Nevím, jak se jmenuje výchozí surovina
- Nevím, co je Me

2. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3712825/
Tady vůbec nerozumím začátku prvního schématu

3.
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0100-
40421999000100002
Tady je text v jazyce, kterému nerozumím, obrázkům rozumím, ale hned v
prvním kroku se používá KCN, což se mi vůbec nelíbí

Poradil by někdo?

Díky,
PH