PLCC- RE: Poptavka pameti - http://www.soucastka.cz/am29f040b-120jc-4-megabit-512-k-x-8-bit

Seznam Email grep2 na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 10:24:16 CET 2017

Já Vám naprosto rozumím...kolikrát sehnat staré součástky je problém, občas
koupím něco u Lhotského, ten má velmi zajímavý sortiment.

Distri jako SOS, TME apod. je občas spíše jeden velký čínský odpad, málokdo
kupuje napřímo. Neříkám vše, ale většina toho.bohužel i polovodiče

Holt v dnešní době sehnat kvalitu je problém.

Ale když už mám něco koupit, tak na obranu spotřebitele zase s rozumem ;-)
proč kupovat jeden kus za 180Kč, když jich můžu mít 5ks za cca 130Kč -
například TADY  a je mi jedno že třeba nebude 1ks fungovat.

Taky občas kupujeme z Číny, ale spíše pasivy - tam snad není co podělat (i
když)

Nicméně tranzistory jako 2SAxx/2SCxx které nejdou už sehnat nikde, jsme
sehnali na aliexpressu a kupodivu zatím všechny fungují (koupeno 100ks od
každého)

MrKev