[OT] EGR ventil

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 22 19:59:46 CET 2017

Díky, já zas vyzkouším ty uvedené. Torque (asi na vyzkoušení stačí i free nePro verze) je zajímavý v tom, že grafy jízdy dokáže ukládat na server a spojit s Google mapami, takže pak na počítači vidím kudy jsem jel, a jak se v tom místě auto chovalo (lze třeba stejný úsek projet víckrát různým stylem jízdy a koukat se na spotřebu). Ale právě diagnostické a resetovací schopnosti mě u něj nikterak nenadchly.

Jakub Šerých