jak 'jednoduse' vypnout televizi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 22 19:25:19 CET 2017

Otazkou je, zda ten zapalovac dostatecne nesumi, cemu bych dost veril. Takze sablonou delam jen obalku a sum v plameni zajisti nosnou.
Ale nevim, tipuji.
Petr

Odesláno ze zařízení Samsung

-------- Původní zpráva --------
Od: Jan Průha <jan.pruha na volny.cz>
Datum: 22. 02. 2017  18:56  (GMT+01:00)
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: jak 'jednoduse' vypnout televizi

Podle mě je to fake.

V tom plameni sice určitě nějaký IR bude, ale rozhodně není modulovaný
na 30kHz nebo 36 nebo 40 nebo nějakou jinou nosnou (dle výrobce).

Kdysi jsem si s tím docela hrál a ty přijímače to braly tak maximálně
+/- 1kHz.

A taky bitová rychlost se musela dodržet.

To není  jako čárový kód.

Takže zatahejte mě za tu druhou nohu, na té mám rolničky.

H,