Zesilovac k mikrofonu ke zvukovce - zoufalstvi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Únor 20 08:57:33 CET 2017

ja by som vyskusal malu parabolu.
ja viem, v obyvacke to nebude vypadat prave najlepsie
ale snad manzelku presvedci ze to tak musi byt :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Sunday, February 19, 2017 12:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zesilovac k mikrofonu ke zvukovce - zoufalstvi

Problém je už samotný elektret. Ty levné používají jako elektret zpolarizovaný plast membrány, síla pole nic moc. Součástí mikrofonu je FET, který signál zesílí a převede na nízkou impedanci. Jakýkoliv předzesilovač tam dáte, už jen zesiluje šum z toho FETu v mikrofonu. Aby bylo co zesilovat, potřebujete lepší mikrofon. Když už elektret, aspoň back electret https://en.wikipedia.org/wiki/Electret_microphone
a nebo poctivý kondenzátorový mikrofon, starý velkoplošný Neumann slyší i to, co člověk neslyší :-) http://www.neumann.com/homestudio/en/what-is-the-difference-between-electret-condenser-and-true-condenser-microphones
Pokud chcete zesilovat to, co opravdu zesilovat jde, vemte si dynamický mikrofon :-) Anděl