CAD sw

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 20 08:12:59 CET 2017

Paráda děkuji podívám se na to.

Od: Ivan.Kiss na novohrad.sk
Odesláno:neděle 19. února 2017 21:20
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: RE: CAD sw

Sketchup pouzivam. Mne postacuje, ale so ziadnym inym "ozajstnym"
CAD-om som nikdy nerobil, takze neporovnavam. Ani export som
nepotreboval.
Pisem, lebo chcem doporucit tuto ucebnicu. Za vecer-dva zvladnete to
podstatne.
http://www.mikac.cz/sketchup-model-ucebnice.html

Pripadne pozrite aj dalsie info http://www.mikac.cz/

IK