vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 19 01:02:53 CET 2017

no fesaci, a kto z vas progarmoval v asm DSP? lebo ja hej. sice iba
jeden semester a len jednu finalnu ulohu, ale stalo to zato (usmievacika
nedavam, bo neviem aky sa hodi). nazvy instrukcii si uz nepamatam, ale
viem, ze sa do riadku pisali az 3 instrukcie. to ten DSP zvladal v
jednom cykle. ale nie hocijaku kombinaciu instrukcii, to si bolo treba
vzdy pozriet v kniznom manuali. v tom case ina moznost nebola. a ze nas
za to **bali, co sa dalo zlucit do riadku a neurobili sme.

motorola 56000

miro

PS: na Z80 boli vykonne nedokumentovane instrukcie nad pamatou
adresovanou IX(Y)+n. s vdakou sme ich vyuzivali na pokusne programiky.
prekladac gens3 ich nepoznal, tak zapis musel byt formou "define byte" a
pre poriadok doplneny komentarom :-)