Zesilovac k mikrofonu ke zvukovce - zoufalstvi

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Únor 18 22:14:17 CET 2017

Koupil bych tomu dotycnemu bluetooth handset a nastavil jej jako mikrofon.
Z ciny za par dolaru.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Saturday, February 18, 2017 9:41 PM
To: HW-news
Subject: Zesilovac k mikrofonu ke zvukovce - zoufalstvi

Dobrý den,

někdo blízký má potřebu prndat z křesla skypem 3m od mikrofonu a chrchláků.
Ne, fakt nejde dát dráty blíž, ani to křeslo.

Máte někdo ověřenou konstrukci předzesilovače k mikrofonu k modernímu vstupu
zvukovky desktopu? Co jsem našel, buď nebudí dúvěru, nebo když jsem to
zkusil, tak to stojí za prd. Už Belza v r.2000 popisuje X typů vstupů
zvukovek, jenže s těma novýma to nejede úplně dobře. Je to tichý a šumí to.
Dokonce i samotný elektret je horší než jak to má u těch sluchátek. Nevím
jak jsou zapojená a nemůžu to zjistit.

Vstup zvukovky je třívývodový, mikrofon je u sluchátek (sluchátka jsou
používané jen na ten mikrofon, nejsou jinak zapojená), případně můžu dát
mikrofon dovnitř a na sluchátka se vyquacknout.

Mám tu i zesilovač s kompresorem na 1,5V, to chytá i vedlejší pokoj jakoby
to bylo u pusy, ale nevím jak to té nové zvukovky zapojit. Bádat nad tím moc
nemůžu, mám to moc daleko. http://www.redcircuits.com/Page38.htm

Děkuji, JL.