vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Únor 18 11:07:36 CET 2017

Ja som vedel asembler jedine na 8bit Atari, pekne a jasne instrukcie, vsetky 3 velke pismenka. Vypis v asm bol taky pekny uhladny... Asembler na x86 uz mal dvojpismenka a viac a uz sa mi to nepacilo, nikdy som tomu neprisiel na chut. Trochu som na pickach pricuchol, ale tiez hnus.

Dňa 18. februára 2017 10:59:53 SEČ používateľ Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal: