vady a zavady syntaxe roznych asm, was: hlasovy syntezator do jednocipu

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Únor 18 11:05:50 CET 2017

Naozaj, cjne alebo djnz. Predpokladam, ze wekovi sa z toho jezia chlpy od hrozy.

Dňa 18. februára 2017, 11:02, Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> napísal/a: