hlasovy syntezator do jednocipu

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Sobota Únor 18 00:20:00 CET 2017

> Ale bylo to hrozný peklo, psal jsem to v asm a nadával pøi tom na jeho
autora, proto¾e na rozdíl od x86, kde MOV udìlá ve¹keré datové pøenosy, v
> tomhle asm má tatá¾ operace nejmíò 5 názvù a podobnì je to i s ADD, SUB, ...
> asi proto¾e autor byl línej analyzovat operandy.

Nepisete to priamo ale usudzujem, ze ide o AVR asembler v1 alebo v2 priamo od Atmelu.

Dovo je skor ten, ze autor (A alebo V, ale skor obaja) mali rozsiahle a traumaticke skusenosti s mnohymi asemblermi.

Az sa dostanete do situacie, kde budete pracovat sucasne s asemblermi na rozne procesory, kde sa znaky ako $, # ci @ pouzivaju na oznacenie adresovacieho rezimu, alebo priameho operandu, alebo ofsetu alebo sestnastkoveho cisla ci ako nejaky iny modifikator operandu, a u kazdeho asembleru inak, tak pochopite.

No a peklo ma meno PIC.

wek