power adapter USB

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 16 00:23:10 CET 2017

Mam 2 kusy nizsie uvedeneho. Napajam tym RPi, nabijam powerbanku,
nabijam mobil (nie naraz :) ) a zatial cca 1.5 roka drzia. Max. prud som
nemeral, ci to da ozaj tie 2A. Dal som nabijat vybitu powerbanku. Tecie
do nej tesne pod 1A pri vystupnom napati 5.3V. Nepatram, cim je
obmedzeny prud. Zahrievanie je primerane, je to teple, ale nie horuce.
IR teplomer ukazuje 42st po cca 1/2h.

Naprazdno je na vystupe az 5.5V. To je uz na zvazeni kazdeho, ci
rozobrat a upravit spatnu vazbu, alebo to nechat tak a napajat tym len
veci, ktorym to nevadi. V mojom pripade RPi ma vlastne napajacie obvody,
ktore to znesu, powerbanka tiez a pri mobile neviem, ale predpokladam to
(pri plnom vedomi, ze predpoklad je zaklad neuspechu).

http://www.ebay.com/itm/AC-100-240V-DC-5V-2A-EU-US-Plug-USB-Power-Supply-Adapter-Converter-Charger-JL-/161895886559?var=&hash=item25b1bf2edf:m:meK1mmwBSoRD_RCwnV7FpCQ

miro