Jak zapnout PC

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Únor 14 17:14:20 CET 2017

> A ten paket posílá další PC, nebo na to máte nějakou krabičku?
>
> PH

Já to dělám routerem. Kdybych měl při vzdálené správě jezdit tam a
zpátky kvůli každému zapnutí spravovaného počítače, asi bych si to
hodil. Pozor ale na to, že ne každá síťovka pomocí WOL umí vzbudit
počítač - měl jsem jednu do USB, kde sice výrobce možnost akceptování
WOL paktu deklaroval, celé to ale zdechlo na tom, že MB neuměl podržet
ve standby stavu napájení na USB.

jf

P.S. Momentálně používám VIGORy, ale mám dojem, že to z těch levnějších
uměl i ZyXEL, co jsem měl jeden čas doma.