vykonovy UZ menic

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 14 11:48:12 CET 2017

já bych vodu na několika mnoha místech rozrotoval prohnutým plátkem mědi
jako listem vrtule, případně udělat něco jako píšťalku . odbočka na slepou
rovnou trubku, která bude fungovat jako rezonátor, ale nevím, jak to pískání
budete snášet.

Víc kovů než jeden bych tam nedával, sežere se to

A zkuste megnetickou úpravu, kdysi dávno jsme to tu probírali, včetně
českého nákresu - vyrábělo se to tu.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl
Komu: HW-news
Odesláno: 14. února 2017 11:22
Předmět: Re: vykonovy UZ menic

no než dělat další výměník a ztrácet na něm pár stupňů, to už rovnou mohu
překopat zahradu a natahat tam zemní kolektory, jak mi psal AZ. Voda ze
studně měla teď v těch mrazech 7 stupňů a do vsakování šlo něco přes 2,5 st.
V tom dalším okruhu bych se asi dostal už pod nulu :-( Abych nemusel TČ
rozebírat (bez rozebrání se k výměníku nedostanu), uvažuju o zdroji nějaké
nižší frekvence, kterou bych vodu ve výměníku při čištění rozkmital podélně.
Výměník je stočený do spirály a má délku 2,5m. Dají se někde sehnat nějaké
reproduktory do vody? Nebo z čeho by to šlo udělat?