vykonovy UZ menic

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Únor 14 11:34:48 CET 2017

Třeba z nějakého nepoužívaného kompresoru. Zapojit přímo na válec, bez ventilů. A do vody bych nalil Larrin na rez a vodní kámen.

PH

From: Vláďa Anděl
no než dělat další výměník a ztrácet na něm pár stupňů, to už rovnou mohu překopat zahradu a natahat tam zemní kolektory, jak mi psal AZ. Voda ze studně měla teď v těch mrazech 7 stupňů a do vsakování šlo něco přes 2,5 st. V tom dalším okruhu bych se asi dostal už pod nulu :-( Abych nemusel TČ rozebírat (bez rozebrání se k výměníku nedostanu), uvažuju o zdroji nějaké nižší frekvence, kterou bych vodu ve výměníku při čištění rozkmital podélně. Výměník je stočený do spirály a má délku 2,5m. Dají se někde sehnat nějaké reproduktory do vody? Nebo z čeho by to šlo udělat?

  On bude asi problem, ze to nepujde demontovat z okruhu chladiva.
  Nebylo by nejlepsi udelat jeste jeden primarni okruh s nemrznouci smesi a poradny vymenik voda-voda? Treba medeny had v sudu, coz by se dobre cistilo...